А това животно къде се намира, че всеки боксер с различен инжекцион си е със своите специфики? С какъв инжекцион всъщност е твоята кола? Бош или Рочестър?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщениеА това животно къде се намира, че всеки боксер с различен инжекцион си е със своите специфики? С какъв инжекцион всъщност е твоята кола? Бош или Рочестър?
Comment
-
Одеве разкарах неколко км фиата 166.Като се върнах тръгнах да паля боксера,комшията запалил до мене,извадих кабелите,подаде ми ток и запали от четвърт...Тва се едно е дизел...че слагам акумолатора от Кромата ,където я върнах за железо май-74 ампера е той.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщениеРочестър е инжекциона. Датчика за темп. се намира се в края на всмукателния колектор от ляво , зад дюзите има два датчика единия е за таблото, другия за инжекциона.. На много забутано място е.., като махнеш самия колектор и те са на всмукателите, където са забодени и дюзите. Не знам има ли възможност да се замери с мултицет и какви трябва да са показанията, но ако са съвместими от някоя марка може направо нов..
Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex
Comment
-
Можете да сложите още едно реле и винаги като е на контакт да работи помпата.
Това обаче не ви го препоръчвам. По-добре си отстранете проблема. Правилно сте забелязали, че е от падане на налягането на горивото. Това се получава от няколко неща:
Регулатор на налягането, пикаеща дюза или пробив в рейката. Особено при последните два е опасно да има непрекъснато работеща помпа.
При моята има едно маркуче, точно зад динамото. Много боксери са дадени за скрап точно заради него. Мястото е такова, че бензина не мирише. Обаче разходът е осезаемо висок.
Датчиците за температура са в границите на 800-4000 ома. В някоя от темите ги имаше дадени точно колко са при точни температури. Обикновено трудно горят.
По-старите коли имаха на захранването на таблото стабилизатори на напрежението от типа 7810 и това ги предпазваше от пренапрежениеНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеМожете да сложите още едно реле и винаги като е на контакт да работи помпата.
Това обаче не ви го препоръчвам. По-добре си отстранете проблема. Правилно сте забелязали, че е от падане на налягането на горивото. Това се получава от няколко неща:
Регулатор на налягането, пикаеща дюза или пробив в рейката. Особено при последните два е опасно да има непрекъснато работеща помпа.
При моята има едно маркуче, точно зад динамото. Много боксери са дадени за скрап точно заради него. Мястото е такова, че бензина не мирише. Обаче разходът е осезаемо висок.
Датчиците за температура са в границите на 800-4000 ома. В някоя от темите ги имаше дадени точно колко са при точни температури. Обикновено трудно горят.
По-старите коли имаха на захранването на таблото стабилизатори на напрежението от типа 7810 и това ги предпазваше от пренапрежение
Ами на 99% съм сигурен че няма загуба на гориво , не мирише на бензин , разхода е нормален ... оглеждал съм много рейките , маркучите така че проблема с теча, мисля че отпада... не съм голям специалист , но ако имах пикаеща дюза то щеше да се усети, при първото палене да изпуши черно или да не работи както трябва колата... аз се съмнявам в регулатора , но той държи вакуум, пробвал съм го.А за пикаеща дюза как да я разбера или трябва да се свали?
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщениеАми на 99% съм сигурен че няма загуба на гориво , не мирише на бензин , разхода е нормален ... оглеждал съм много рейките , маркучите така че проблема с теча, мисля че отпада... не съм голям специалист , но ако имах пикаеща дюза то щеше да се усети, при първото палене да изпуши черно или да не работи както трябва колата... аз се съмнявам в регулатора , но той държи вакуум, пробвал съм го.А за пикаеща дюза как да я разбера или трябва да се свали?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Добър вечер! Бихте ли ми казали какво е това на снимката? Задната букса беше счупена и извадена, а на баща ми на 155-цата дори няма букса, а направо липсва кабела..http://prikachi.com/images.php?images/217/9251217B.jpg
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЕдин приятел имаше подобни проблеми с една кола, помпата не правеше добро налягане, докато си намери нова помпа си сложи едно ключе и с него включваше помпата ръчно да качи гориво за около 5 секунди преди да запали, може да опиташ това.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщениеАко помпата не може да направи налягане, във високите обороти колата няма да може да върви като хората, а аз нямам никакви проблеми освен това че върти 2-3 пъти повече като е студена..Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщениеАми на 99% съм сигурен че няма загуба на гориво , не мирише на бензин , разхода е нормален ... оглеждал съм много рейките , маркучите така че проблема с теча, мисля че отпада... не съм голям специалист , но ако имах пикаеща дюза то щеше да се усети, при първото палене да изпуши черно или да не работи както трябва колата... аз се съмнявам в регулатора , но той държи вакуум, пробвал съм го.А за пикаеща дюза как да я разбера или трябва да се свали?
Поледни какно точно пише на него.
Предполагам 3.5 бара - 3500 рмп.
Това означава че вакуума му се влияе от всумакелния колектор а той от оборотите който държиш.
За да го провериш помириши маркуча за ващуума за миризма на гориво, както и о пръстените към рейката.
Погледни помпата за сцепени маркучи, задръстена цедка, пръстените на маркучите на помпата тези над резервоара както и кънистъра
Comment
-
Чшш ... има ли живи у тоа форум бре ...
Имам въпрос ... търся да си купя 145-ца ... като цяло претенции много нямам ... освен да има талони и да се прехвърля и да не е дизел .... двигателя може и да е блокирал не е проблем. Купето може да е със забележки също не е проблем. Салона и да го няма също не е проблем.
Важното е ако е ТС да е фейслифт и те така ... очаквам оферти ако имаsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
Comment